Home > Ανάχαρσις, Δραγώνα, Υπουργείο Εθνικής Παιδείας > ΤΟ ΝΕΟΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΝ ΑΝΤΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΤΟ ΝΕΟΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΝ ΑΝΤΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

November 18, 2009 Leave a comment Go to comments

1) Η Ελληνική Εθνική Ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή έντονου εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού (σελ. 16).


2) Όποιος αξιολογεί τους Πολιτισμούς σε κατωτέρους και ανωτέρους είναι ρατσιστής και δεν το ξέρει! (σελ. 16). Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με όποιον θεωρεί ανεπιθύμητους τους μετανάστες και τους πρόσφυγες (σελ. 20).

3) Εξίσου ρατσιστής είναι και όποιος αποσιωπά την σημασία, την τεράστια δύναμη, την έκταση και το κύρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας! Επίσης, όποιος αρνείται τις τουρκικές επιρροές στον Νεοελληνικό μας Πολιτισμό (σελ. 81), κι όποιος ισχυρίζεται ότι ο τουρκικός πολιτισμός έχει επιδράσει αρνητικά στους Έλληνες!… (σελ. 82).


4) Ένδειξη ρατσισμού και στείρου εθνοκεντρισμού είναι και ο ισχυρισμός ότι οι Έλληνες ήσαν πάντα οι αδικημένοι της Ιστορίας (σελ. 84) κι ότι για τις ήττες και τις καταστροφές που υποστήκαμε, φταίνε πάντα οι Μεγάλες Δυνάμεις.


5) Κλασική ένδειξη ρατσισμού είναι και η γνωστή ρήση «Όταν εμείς φτιάχναμε Παρθενώνες, αυτοί τρώγανε βελανίδια!» (σελ. 85). Ψιλο-ρατσισμός είναι επίσης το να ισχυρίζεσαι πως είμαστε οι συνεχιστές του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού.
(Πάλι καλά που δεν είναι χοντρο-ρατσισμός!!!)

6) Εθνικιστικές τάσεις κρύβει και η επιθυμία να διδάσκεται στην μέση εκπαίδευση η αρχαία Ελληνική Γλώσσα (σελ. 86), ενώ το να μιλάμε για απόλυτη ομοιογένεια του πληθυσμού της Ελλάδος και να αποσιωπούμε την ύπαρξη χιλιάδων Εβραίων στην Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις επί 450 χρόνια είναι καθαρός ρατσισμός! (σελ. 95)
.

7) Ρατσιστικό είναι και το να ανησυχούμε για την ύπαρξη πολλών ξένων μεταναστών στην χώρα μας, ή το να λέμε ότι «σε λίγο θα ψάχνουμε να βρούμε Έλληνα στην Ελλάδα», ή ότι «πρέπει να κρατήσουμε την εθνική μας ομοιογένεια και να μην διαβρωθούμε εθνολογικά»! (σελ. 96).
Εξ ίσου ρατσιστικό είναι το να λέμε ότι το κέντρο της Αθήνας αλβανοκρατείται ή ότι «οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές»! (σελ. 9.)
Το ίδιο συμβαίνει κατά την κ. Δραγώνα, αν τολμήσουμε να πούμε πως με την είσοδο των Ξένων Μεταναστών στην Ελλάδα αυξάνεται η εγκληματικότητα και η ανεργία των Ελλήνων! (σελ. 100).
Στην σελίδα 105, μας προειδοποιεί ότι ο εθνικισμός εύκολα μπορεί να γλιστρήσει στην ξενοφοβία, στον ρατσισμό και στην μισαλλοδοξία….

Αποφθέγματα και απόψεις της κυρίας Θάλειας Δραγώνα, Ειδικής Γραμματέος Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων, του Υπουργείου Παιδείας.

Αυτό ακριβώς είναι το νέο υπουργείο παιδείας και παραπαιδείας. Μετά το ξήλωμα του τίτλου “Εθνικής Παιδείας” απο την πρόσοψη του μαγαζιού πριν 40 μέρες, αποκαλύπτεται το νεοταξικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα των υπευθύνων “αναμορφωτών” των παιδιών μας. Κι ακόμα δεν αρχίσαμε.
Σε λίγο καιρό, ο “συνωστισμός στην αποβάθρα” της αλήστου μνήμης κας Ρεπούση θα αποτελεί εθνικιστικό ύμνο.

Αφιερωμένο εξαιρετικά στην κα Δραγώνα, ο Ανάχαρσις δίνει την δέουσα απάντηση

Αλλ’ εμοί μεν όνειδος η πατρίς, συ δε τη πατρίδι.

Και επειδή δυσκολεύεται λίγο με τα αρχαία Ελληνικά, μιάς και κρύβουν εθνικιστικές τάσεις (!!!) ακολουθεί και στα νέα Ελληνικά για να γίνει κατανοητό


εμένα μεν με ντροπιάζει η Πατρίδα μου, συ δε ντροπιάζεις την Πατρίδα σου.

Απίστευτα χάλια, αμορφωσιά, και διεθνές ρεζιλίκι.
Σχετικά με Ανάχαρση

Η συγγραφέας και Ειδική Γραμματέας Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, του Υπουργείου Παιδείας κα Δραγώνα…

  1. January 18, 2010 at 8:15 pm

    … καλησπέρα “Πλοηγέ” …
    … έτσι, δειγματοληπτικά να δούμε το (1) …
    … «Σε ένα άλλο επίπεδο, οι αναπαραστάσεις για το έθνος δεν είναι στατικές και αλλάζουν μέσα στο χρόνο. Στην ελληνική περίπτωση πρόσφατες μελέτες έδειξαν ότι η «αναζήτηση» της «νεοελληνικής» ταυτότητας υπήρξε μια μακρά διαδικασία συγκρότησης επιχειρημάτων, που οδήγησε σε έναν ορισμό του «ελληνισμού» με κριτήρια ταυτόχρονα ανθρωπολογικά-φυλετικά και ιστορικά-πολιτισμικά (Βελουδής 1982, 84). Έτσι στη συγκυρία του 19ου αιώνα, που διεξαγόταν η πάλη για την οριστικοποίηση των εθνικών συνόρων σε μια εποχή επεκτατισμών, αποικιοκρατίας και των αντίστοιχων ιδεολογιών που νομιμοποιούσαν αυτές τις πολιτικές, η ελληνική εθνική ταυτότητα θεωρήθηκε ανεπαρκής και κατώτερη σε σχέση με το ένδοξο παρελθόν των αρχαίων προγόνων (Σκοπετέα 1988)»…
    … το εντός εισαγωγικών κείμενο είναι από τη σελ. 16 – δες και το παράθεμα το δικό σου, και βγάλε συμπέρασμα …
    … έρρωσο …

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: